آرتروسکوپی بیشتر بدانید

بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن در شیراز

انتخاب بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن در شیراز از جمله مهم ترین مراحل درمان انواع عارضه هایی است که در بخش های زانو و لگن ایجاد شده است.

بسیاری از افراد ساکن در شیراز علاقه دارند که در بهترین مراکز درمانی تحت درمان قرار گیرند. به همین دلیل در ادامه این مقاله در صدد هستیم که در زمینه ویژگی های بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن در شیراز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی های بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن

ساکنین شیراز برای انجام روند درمان انواع بیماری ها و عارضه های پیشامده در بخش زانوها و لگن باید به یک مرکز فوق تخصصی خوب در زمینه زانو و لگن در شیراز مراجعه کنند. ویژگی هایی زیر می تواند به عنوان معیارهایی در دستان افراد قرار گیرد تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

• مجهز به نوین ترین و پیشرفته ترین ابزارآلات پزشکی در جهت درمان انواع بیماری ها؛ دستگاه هایی که در بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن استفاده می شود بر اسای اخرین تکنولوژی روز دنیا است. در نتیجه روند درمانی با میزان موفقیت بالایی قابل انجام است.
  • فعالیت های تشخیصی و درمانی پزشکان متخصص در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های ارتوپدی
  • انجام انواع روش های درمانی
  • درمان انواع بیماری هایی که در بخش زانو ها و لگنی ایجاد می شوند
  • توانایی حمایت های پزشکی در طول روند درمان و بعد از اتمام روند درمان توسط بهترین متخصصین فعال در این مرکز
  • برخورداری از بخش های مختلف بیمارستانی و درمانی از جمله دارو خانه، محل استراحت برای بیماران با شرایط خاص
  • استخدام پرسنل و کارکنان حرفه ای
  • برخورد محترمانه پرسنل و کارکنان با بیماران و خانواده هایشان
بهترین کلینیک ارتوپدی
بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن در شیراز

در چه مواردی به بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن مراجعه کنیم؟

• در صورتی که در بخش های لگنی و ران ها درد هایی شدید را تجربه می کنید؛ بروز درد های مزمن لگنی از جمله مهم ترین دلایلی است که باعث می شود به بهترین متخصصین ارتوپدی و نیز بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن نیازمند باشید.
  • در صورتی که درد هایی شدید و غیرطبیعی را در بخش های ران ها تجربه می کنید.
  • در صورتی که دچار شکستگی و یا در رفتگی در بخش رباط های صلیبی شده اید.
  • در صورتی که آرتروز لگن دارید.
  • در صورتی که نیاز است در بخش های لگنی و ران ها به انجام انواع جراحی درمانی اقدام کنید.
  • در صورتی که نیاز است مفصل لگن و ران تعویض شود.
  • در صورتی که به انواع بیماری های لگنی دچار شده اید.
  • در صورتی که انواع عارضه ها و بیماری ها در بخش عضلات کف لگن، اعصاب لگنی و نیز اعصاب در ناحیه کمر ایجاد شده است.
  • در صورتی که دچار اختلالاتی در عملکرد اسکلتی و عضلانی لگن شده اید.
  • در صورت بروز درهای شدید در بخش زانوان و کاهش دامنه حرکتی در ناحیه زانو ها

انواع روش های درمانی در بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن

روش های درمانی متناسب با شدت و علل ایجاد کننده اختلال در بخش زانوان و لگن انتخاب می شود. بنابراین افراد در ابتدا برای انتخاب روش های درمانی مختلف در ابتدا تحت معاینات پزشکی قرار می گیرند تا بهترین روش درمانی گزینش گردد.

دارو درمانی

استفاده از انواع دارو ها در زمینه درمان انواع درد هایی که ناشی از زانو درد یا درد های لگنی است اولین مرحله از درمان و در مواردی کاربرد دارد که وضعیت بیمار وخیم نیست و در مراحل اولیه بیماری قرار دارند.

دارو هایی هم چون مسکن ها، شل کننده هایی که در هنگام انقباضات عضلانی کاربرد دارد، و دارو های ضد افسردگی که به صورت خوراکی و تزریقی تجویز می شوند.

هورمون درمانی

نیز از دیگر موارد دارو درمانی محسوب می شوند.

فیزیوتراپی

نیز از روش های درمانی مکمل در کنار روش های درمانی دارویی است. این روش در بسیاری از موارد می تواند به کاهش درد و بهبود وضعیت بیماران کمک کند.

جراحی تعویض مفاصل

آخرین روش درمانی است و در مواردی کاربرد دارد که هیچ روش درمانی پاسخگو نباشد. در این هنگام افراد برای انجام روش های درمانی تکمیلی به بهترین مرکز فوق تخصصی زانو و لگن در شیراز مراجعه خواهند کرد.

عمل تعویض مفصل زانو
جراحی تعویض مفصل زانو

خاتمه

پیشنهاد می کنیم از کانال ارتباطی ما با خود تان استفاده کنید و پرسش ها و تجربه های خود را در زمینه هایی که مورد بحث قرار دادیم با ما به اشتراک بگذارید.